دعاي مهربان ترين مادر

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

دعاي مهربان ترين مادر
نویسنده : خدیجه
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392

 

حضرت زهرا سلام الله عليها اين گونه براي تو اي دختر نجابت دعا مي كند:
 
 
«دختران امت پدرم، همه زیبایی ها را داشتند و معیوب و مفلوج و کچل و زشت نبودند،
ولی برای رضای تو زیبایی هایشان را از نامحرم پنهان کردند
پس تو محبت خودت را در دل هایشان صد چندان کن!
طوری که هیچ چشم و ابرویی،
ناز و کرشمه ای،
پول و مکنتی
نتواند جایگزین آن شود! »




:: موضوعات مرتبط: حجاب وعفاف , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
...... در تاریخ : 1392/12/25/7 - - گفته است :
سلام خانم وبلاگتون عالیه


احساس میکنم میتونید کمکم کنید


من قبلا گناه خیلیییییییییییییی بزرگی کردم نمیدونم چرا واقعا نمیدونم انگار کورو کر شده بودم همه میگفتن نه من میگفتم آره


این چند سالی که گناهمو ادامه دادم تباه شدم آبروم احساسم خودم جوونیم عمرم همه چیم.......................................


پیش خدا مادرم زهرا امام زمانم امام حسین پیش همه رو سیاهم رو سیاه


اما حالا برگشتم پیش خدا توبه کردم از ته ته ته ته دلم


ولی احساس میکنم خدا منو نبخشیده یعنی خودمم هنوز خودمو نبخشیدم میدونم خدا توبه بنده هاشو می پذیره اما احساسم چیز دیگه ای میگه


هر وقت به گذشتم فکر مبکنم شرمنده میشم


خواهش میکنم یه چیزی بگید اروم بشم دیوونه شدم
پاسخ:سلام دوست بي نام ونشان وعزيزم
اولا: خدا به حدي بنده هاشو دوست داره كه حاضر نيست جز درگاهش پيش ديگري اعتراف كند
ثانيا : اينقدر بخشنده وبزرگه كه هرگناهي رو مي بخشه جز نااميدي!!!
ثالثا: از اين فرصتي كه خدا بهت داده استفاده كن و به آغوش همون خدا برگرد

تا به آرامش برسي!!

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/25/7 - - گفته است :
یا زهرا جانم فدای تو که با 18 سال سن وجودت را فدای ولایت کردی.. دیگر کسی مثل تو نخواهد آمد..یا زهرا تو مادر تمام شیعیانی..ما را دریاب تا از تمامی فتنه های آخر الزمان در امان بمانیم....پیامبراکرم فرمود : نام دخترم زهراست چون خداوند او و دوستدارانش را از آتش به دور کرده است.
پاسخ: ان شاالله با رفتار وگفتارمون جزو پيروان حقيقي حضرت زهرا باشيم

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/24/6 - - گفته است :
باسلام ، بسیار زیباااااااااااااااا خیییییییلی ممنون از مطلب قشنگتون
پاسخ:سلااااام ممنونم دوست باوفاي من!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 6339
:: بازدید سال : 26009
:: بازدید کلی : 327715

RSS

Powered By
loxblog.Com